Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: من با مسی قابل مقایسه نیستم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول می‎‌گوید از نتایج آرای مراسم بهترین های فیفا ناراحت نیست و نباید مردم او را با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، در رده بندی بهترین های سال 2019 فیفا ویرجیل فن دایک پس از لیونل مسی در رتبه دوم قرار گرفت، تا ستاره آرژانتینی بارسلونا برای اولین بار این جایزه را به دست آورد.

فوتبالیست ها در مراسم اعطای بهترین جایزه فوتبال فیفا. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نامزدان نهایی بهترین های سال 2019

این مدافع هالندی که در این مراسم حضور داشت، سرانجام در رقابت برای کسب جایزه بهترین مرد سال فوتبال  فیفا را به لیونل مسی واگذار کرد. در این میان اما او بالاتر از کریستیانو رونالدو در رده دوم ایستاد مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول به این بارو است که نباید او را با لئونل مسی که در فصل پیش 51 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، مقایسه کرد. او در این مورد گفت: « مردم رای دادند و شما باید به آن احترام بگذارید. به عنوان بازیکن شما نمی توانید من و مسی را باهم مقایسه کنید، زیرا کاملا با یک دیگر فرق داریم. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم».

فن‌دایک در فصل پیش با لیورپول توانست به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و اخیراً هم با این تیم فاتح سوپرجام اروپا شد. این مدافع هالندی همچنین موفق شد عنوان مرد سال اروپا در سال 2019 را از آن خود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала