Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: بارسلونا بهتر خواهد شد/این جایزه نتیجه تلاش تیمی است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال دنیا برای نخستین بار گفت از دریافت این جایزه بسیار خوشحال است. او همچنین گفت که بارسلونا به زودی به روزهای اوج بر می‌گردد

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسپورت»، فوق ستاره آرژانتینی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال در مصابحه با نشریه اسپورت گفت: «در واقع این جایزه حاصل تلاش‌های زیادی است که من در این سال‌ها انجام دادم. این برای نخستین بار است که برنده چنین جایزه‌ی شدم. بقیه جوایز حاصل تلاش‌های تیمی ماست».

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی چه کسی را مرد سال فوتبال جهان می‌داند؟

مسی در مورد بارسلونا و آغاز نه چندان خوب تیمش در این فصلی از لالیگا گفت: ما فصل را بد شروع کردیم و در حال حاضر دچار مشکل هستیم و نمی‌توانیم آن‌طور که باید روی دروازه حریفان فرصت گلزنی خلق کنیم. ولی این تازه شروع فصل است با این‌حال ما باید فورا و همین حالا به این وضعیت واکنش نشان دهیم. وقت زیادی در دست نداریم و نیاز است تا پیشرفت کنیم. من هیچ شکی ندارم که بارسلونا بهتر خواهد شد و در مسیر بهبود گام برخواهد داشت».

مسی در باره آنسو فاتی بازیکن جوان آبی‌اناری‌ها گفت: «تمرینات او از همان روز نخست مرا غافلگیر کرد. در بازی قبل او را زیرنظر داشتم و دیدم چگونه با شرایط بازی خودش را وفق می دهد. او اکنون 16سال سن دارد و نباید ‌های سنگین را به او واگذار کرد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала