Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی حتا از دشمن خود هم رای گرفت!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در مراسم بهترین‌های فیفا حتا از دشمن‌اش هم رای گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، فوق ستاره بارسلونا شب گذشته در مراسم بهترین‌های فیفا حتا دشمن خود را نیز مجاب به رای دادن به خود کرد. ستاره آبی‌اناری‌ها شب گذشته با کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو و ویرجل فان دایک توانست جایزه‌ی بهترین بازیکن سال را به دست آورد.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: مسی بهترین بازیکن سال شد

در این همین حال، موندو دپورتیوو خبر داد که گری مدل، کاپیتان تیم ملی شیلی و دشمن لیونل مسی در این مراسم به ستاره آرژانتینی رای داد. درگیری شدید مدل با مسی در رده بندی کوپا آمریکا 2019 مشهور است و این درگیری تا جایی کشیده شد که هر دو بازیکن از زمین بازی اخراج شدند. در آن بازی مسی برای گرفتن توپ پشت گری مدل حرکت میکند و زمانی که مدافع حریف به او اجازه نمیدهد به توپ برسد و توپ نیز به بیرون از زمین فوتبال میرود، ابتدا مسی با دست چپش از پشت ضربه ای را به مدل میزند و همین کار باعث آغاز درگیری میان دو بازیکن میشود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала