Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 2 ویارئال 1؛ پیروزی به قیمت مصدومیت مسی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در یک بازی دشوار موفق شد ویارئال را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و ویارئال در ششم لالیگا برابر هم قرار گرفتند که بارسلونا موفق شد با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: مسی دوباره مصدوم شد

بازی با برتری بارسا آغاز شد و در دقایق آغازین بازی این تیم حملات خوبی را روی دروازه ویارئال شکل داد که دردقیقه 6 بازی با همکاری عالی مسی و گریزمن دروازه ویارئال باز شد.

پس از این گول در دقیقه 15 آرتور با شوت زیبایش بازی را 2-0 کرد تا خیال هواداران بارسا کمی راحت شود.

در دقیقه 21 مسی حرکت انفجاری انجام داد و سه مدافع تیم حریف به روی وی خطا انجام دادند و این بازیکن مصدوم شد. مسی با مصدومیت تا پایان نیمه نخست در زمین حضور داشت و در دقیقه 43 سانتی کازورلا یکی از گول های خورده را جبران کرد و بازی در نیمه نخست با نتیجه 2-1 با پایان رسید.

در نیمه دوم دمبله به جای مسی وارد زمین شد تا به نوعی مصدومیت مسی تایید شود و هواداران بارسا ادامه بازی را با ترس و لرز دنبال کنند.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند وحملات خوبی بر روی دروازه هم انجام دادند اما گولی به ثمر نرسید و بازی با همان نتیجه نیمه نخست 2-1 به پایان رسید. بارسلونا با این پیروزی سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کرد.

تا هنوز نوع مصدومیت مسی و میزان دوری این بازیکن روشن نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала