Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاراتیچی: رونالدو شایسته جایز بهترین بود

© AFP 2023 / Michael Buholzer Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес
Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن سال شرکت نکرد و حالا یکی از مدیران یووه باور دارد، رونالدو شایسته کسب جایزه بهترین بازیکن بود.

به گزارش اسپوتینک، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس باورمند است که کریستیانورونالدو مهاجم پرتگالی این تیم شایسته کسب جایزه بهترین بازیکن سال بود نه مسی.

فوتبالیست ها در مراسم اعطای بهترین جایزه فوتبال فیفا. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بهترین های فیفا 2019 – تیم منتخب سال بدون حضور رونالدو معرفی شد

دوشنبه شب بود که فیفا در شهر میلان مراسم برترین‌های سال فوتبال را برگزار کرد که طی آن لیونل مسی بالاتر از رونالدو و فان دایک قرار گرفت و با به دست آوردن 46 امتیاز برای اولین بار جایزه The Best را از آن خود کرد.

رونالدو که پیش از این دو بار موفق به کسب این جایزه شده بود، در مراسم شرکت نکرد در  حالیکه با 36 امتیاز دوم شد و فان‌دایک با 38 امتیاز در مکان سوم جاخوش کرد.

اما اکنون فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در مصاحبه اش با تلویزیون «DAZN» اظهار داشت: ما به مسی احترام می‌گذاریم، اما کریستیانو رونالدو شایسته کسب جایزه The Best بود، ما فکر می‌کنیم پس از فصل گذشته که کریس با تیم ملی فوتبال پرتگال فاتح لیگ ملت‌های اروپا شد و به همراه یوونتوس در سری A و سوپرجام ایتالیا به قهرمانی رسید، او شایسته کسب این عنوان بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала