Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن تهدید کرد، به تیم ملی آلمان بازیکن نمی‌دهیم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training
تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولی هوینس رییس باشگاه بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان هشدار داد در صورتی که نویر فیکس نباشد، دیگر بازیکنی برای این تیم نخواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در آخرین مصاحبه اش تهدید کرد که اگر نویر از سوی سرمربی آلمان نیمکت‌نشین شود، باوریایی ها اقدام جدی بر علیه این کار خواهد کرد.

او که با نشریه بیلد آلمان صحبت می کرد در مورد اختلاف بین مارک‌‌آندره تِراِشتگن و مانوئل نویر برای حضور داشتن در ترکیب اصلی تیم ملی واکنش نشان داده و در حمایت از مانوئل نویر با لحنی تهدیدآمیز  اظهارداشت: تغییر در پُست دروازه‌بانی تیم ملی آلمان برای ما قابل قبول نیست و اگر این اتفاق بیفتد، دیگر به تیم ملی بازیکن نمی دهیم.

اخیرا دروازه بان بارسلونا که در دو بازی تیم ملی کشورش برابر هالند و ایرلند شمالی در بازی های انتخابی یورو2020 نیمکت نشین شد، اعتراض کرد و نیمکت‌نشینی‌ ادامه‌دارش ابراز ناراضایتی کرد.

دروازه‌بان 27 ساله کاتالان ها در حالی به گونه علنی این گونه اعتراض کرد که در سال‌های پسین و زمانیکه حتی نویر مصدوم نبوده جایی در ترکیب اصلی مانشافت ها نداشته است.

در همین حال اما این دروازه بان از سوی مانوئل نویر کاپیتان بایرن مونیخ متهم می شود که نباید ناامیدی خود را علنی می‌کرد و این اظهارات او به نحوی بی‌احترامی به (برند لنو و کوین تراپ) دیگر دروازه‌بان های ملی پوش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала