Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای سرمربی سودان و کاپیتان نیکاراگوئه؛ فیفا در آرای بهترین بازیکن دنیا تقلب کرده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فیفا
فیفا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی سودان و کاپیتان نیکاراگوئه ادعا کرده اند که فیفا رای‌های واقعی آنها را در رابطه با بهترین بازیکن دنیا منتشر نکرده است.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از آ.اس، جنجال های زیادی پیرامون انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال ایجاد شده چرا که تا به حال دو نفر اعلام کرده اند رای هایشان به سود این بازیکن تغییر پیدا کرده است.

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فدراسیون فوتبال مصر به فیفا: رای ما به صلاح کجاست؟

دوشنبه شب در مراسمی که از سوی فیفا در شهر میلان برگزار شد، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. این بازیکن موفق شد با 46 رای این عنوان را کسب کند و این در حالی بود که ویرجیل فن دایک با 38 و کریستیانو رونالدو با 36 رای در مقام دوم و سوم قرار گرفتند. رونالدو در این مراسم حاضر نشد و به گفته مقامات باشگاه یوونتوس دلیل این موضوع مصدومیت ستاره پرتغالی عنوان شده است. اکنون روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت در گزارشی به حاشیه‌های این مراسم پرداخته و مدعی شده که خوان باررا، کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه و همچنین لوگاروسیچ، سرمربی تیم ملی سودان، از دیدن رای های منتشر شده شوکه شده اند چرا که به لیونل مسی رای نداده اند اما در فهرست منتشر شده رای هایی با نام آنها به ستاره بارسلونا داده شده است. باررا با انتشار توییتی رسما اعلام کرد که رای او دستکاری شده است. سرمربی سودان نیز تصویری از رای خود منتشر کرد که به ترتیب به محمد صلاح، سادیو مانه و کیلیان امباپه داده شده بود.

بر اساس اعلام فیفا رای کاپیتان نیکاراگوئه پنج امتیاز برای مسی بوده است. سه امتیاز به کریستیانو رونالدو تعلق داشته و یک امتیاز به سادیو مانه داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала