Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب دی بروین در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر دی بروین
دی بروین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دی بروین هافبک باشگاه سیتی به مدیر سابقش در باشگاه گنگ گفته است که با پیوستن به پی اس جی شانس قهرمانی وی در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر می شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی فصل قبل تمامی جام‌های داخلی را انگلستان فتح کرد و عملکرد درخشانی از خود ارائه کرد اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست موفق باشد و در مرحله نیمه نهایی ازاین رقابت مهم حذف شد.

دی بروین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی بروین در یک قدمی رکورد هانری

حالا یکی از همکاران سابق این دی بروین مدعی شده است که این بازیکن به وی گفته است که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیوستن به باشگاه پی اس جی نسبت به سیتی بیشتر بود.

وان هایزی بروک مدیر سابق دی بروین گفت:« دی بروین هرگز در سطح اروپا جامی نبرده است. نه لیگ اروپا، نه لیگ قهرمانان اروپا و این جام‌هایی است که همیشه مورد توجه است و منجر به دریافت جوایز فردی می‌شود. اگر دی بروین برنده این جام‌های می‌شد من شک ندارم که او برنده جایزه بهترین بازیکن اروپا و توپ طلا می‌شد.»

 وی در ادامه گفت:«او هنوز هم می تواند این كار را با سیتی انجام دهد اما با وضعیتی که سیتی دارد من به این کار مشکوکم. من نمی‌گویم که پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، رئال مادرید و یا پی اس جی برای او راحت‌تر خواهد بود. اما نظر من این خواهد بود كه اگر او برای پاریسن جرمن بازی می كرد. همکاری او با نیمار، ادینسون کاوانی و كیلیان امباپه فوق‌العاده می‌بود و این تیم برنده لیگ قهرمانان اروپا می‌شد و پول زیادی هم به دست می‌آورد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала