Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش پاری‌سن‌جرمن برای تمدید قرارداد با نیمار

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو آرائوخو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌جرمن خواهان ارائه‌ی پشنهاد برای تمدید قرارداد با نیمار است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از لو 10 اسپورت فرانسه، پس از دیدار پاری‌سن‌جرمن برابر رئال مادرید در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار ستاره برازیلی پی‌اس‌جی با لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه جلسه‌ای داشته است. مدریر ورزشی این باشگاه فرانسوی ارائه پیشنهاد برای تمدید قرارداد با این ستاره برازیلی است. بدین ترتیب حالا بحث شروعی تازه برای نیمار در تیم پاریسی مطرح است و گویا لئوناردو و سران باشگاه پاریسی درنظر دارند تا با تمدید قرارداد نیمار، اوضاع او را در تیم بهتر کنند.

پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست غیر منتظره پاری‌سن‌جرمن با حضور نیمار

سران این باشگاه تمایل بسیاری برای ماندن نیمار در این باشگاه دارند اما اکنون منتظر پاسخ و نظریات نیمار هستند. چرا که باید بدانند که آیا نیمار خواسته و رویایش برای ترک پی‌اس‌جی و پیوستن به بارسلونا را فراموش کرده و یا اینکه هنوز تصمیم رفتن به جمع آبی‌اناری‌ها را دارد. این ستاره برازیلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی مکررا خواهان جدایی از این باشگاه پاریسی شده بود و بسیاری‌ها او را در مسیر بازگشت به بارسلونا می‌دیدند. ناکامی در روند مذاکرات دو باشگاه بر سر انتقال او باعث شد که نیمار در در پارک دو پرنس ماندنی شود. از سوی هم و به رغم دلخوری هایی که داشت در طول هفته‌های اخیر با تعهدی مثال‌زدنی و حرفه‌ای تمام بازی‌های خوبی را برای پاری‌سن‌جرمن انجام داده است. این درحالی است که بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه علیه او موضع گیری کرده و بنرها و پلاکاردها وشعارهای توهین آمیزی را علیه اش تدارک می بینند.

اکنون به نظر می‌رسد که روابط نیمار با مدیران و سران این باشگاه بهتر شده است. از همین‌رو هم لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن ‌جرمن با استفاده از شرایط کنونی در تلاش متقاعدکردن او برای تمدید قرارداد است. قرارداد کنونی نیمار با پاری‌سن‌جرمن تا 30 جوون سال 2022 اعتبار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала