Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوکه: زمان شکست‌دادن رئال مادرید در دربی فرارسیده است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کوکه
کوکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوکه، هافبک باتجربه اتلتیکومادرید امیدوار است که تیمش بتواند برای نخستین بار در واندامتروپلیتانو رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، رئال مادرید فردا شب مهمان اتلتیکو مادرید است. این دیدار از اهمیت زیادی برای دو تیم برای حضور در میان تیم‌های صدرنشین دارد.

ادن هازارد بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هازارد: بی‌صبرانه منتظر بازی با اتلتیکو هستم

این هافبک باتجربه اتلتیکو در این مورد گفت: «دو سال است که من در واندا متروپولیتانو بازی می‌کنیم و زمان زیادی نیست که بازی‌های ما را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم، اما هواداران منتظر پیروزی ما در این جا است. فکر می‌کنم زمان شکست دادن رئال در دربی فرارسیده باشد. رئال بازیکنان خوب زیادی دارد بنزما و هازارد بازیکنان بزرگی هستند. البته شخص خودم کروس را بسیار دوست دارم. رئال باشگاه بزرگ با کیفبت بالا است. فکر می‌کنم کار سختی برابر این تیم داریم اا برای برنده‌شدن امید زیادی داریم».

هافبک روخی بلانکو مورد ژائو فلیکس هم‌تیمی‌اش که جایگزین گریزمن در این تیم شده است نیز گفت: «اتلتیکو هزینه بسیاری برای صرف کرده است. اکنون قیمت همه بازیکنان بالا است و باید بدانیم که فلیکس بازیکن جوانی است و آینده درخشانی دارد و نباید تمام انتظارات تیم روی او باشد. همه بازیکنان باید برای کسب برد تلاش کنند و مسوولیت همه برابر است». این هافبک با تجربه اتلتیکو مادرید در پایان گفت: «دوست دارم با درخشش در تیم به تیم ملی راه یابم و بتوانم در یورو 2020 همراه تیم ملی کشورم حضور داشته باشم. حضور در یورو هدف من است ولی در صورتی که برای تیم ملی انتخاب نشوم، به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала