Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: ما بهترین بازیکنان جهان را داریم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از آمادگی بازیکنانش صحبت کرد و گفت: «ما 25 بازیکن آماده برای حضور در بازی داریم اما بدبختان از تمامی انها استفاده نمی‌توانیم.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته هفتم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید فردا شب مهمان اتلتیکو مادرید است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمجید زیدان از همه بازیکنان تیمش

زیدان در نشست خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران گفت: « ما 25 بازیکن آماده برای حضور در بازی داریم ولی متاسفانه نمی توانیم از تمام آنها استفاده کنیم. با کمال احترام به بقیه بازیکنان ما بهترین های دنیا را داریم. رودریگو اکنون به همراه رئال کاستیا است و از حضورش نیز خوشحال است. حضور او در تیم اول باید پله پله رخ دهد و نباید عجله کرد و او این موضوع را می داند. همیشه بازی مقابل اتلتیکو سخت بود و ما می دانیم که باید در بازی فردا تمام تلاش خود را بکنیم. سمیئونه همیشه رقبا را خیلی خوب آنالیز می کند و خونسرد است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه افزود: «در اینجا مردمانی هستند که از صبح زود کار خود را آغاز می‌کنند. گفته می‌شود رئال باشگاه ثروتمندان است و اتلتیکو باشگاه فقیری است. ما نمی‌توانیم این دیدگاه  را تغییر دهیم. من به این طبقه بندی از خارج اهمیتی نمی دهم که گفته می شود رئال باشگاه متمولان و اتلتیکو باشگاه کارگران است. مهم این است که من به هواداران م افتخار می کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала