Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر به دنبال اریکسن در جنوری

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای نقل و انتقالات زمستانی، کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در حال افزایش احتمال تمدید علاقه خود به کریستین اریکسن، بازیساز تاتنهام در هنگام بازگشایی پنجره نقل و انتقالات است.

هافبک دانمارکی هیچ گاه قصد خود برای ترک اسپرز را مخفی نکرده است و به شدت به انتقال منچستر یونایتد یا رئال مادرید در تابستان علاقه‌مند بوده‌است.

اما انتقالی تحقق نیافت و اریکسن که قراردادش در تابستان آینده منقضی می شود، مجبور شد تا جنوری در این تیم بماند.

با این حال، گل ادعا كرده است كه اوله گونار سولسشایر، سرمربی یونایتد در تلاش ناامیدكننده خود برای خط میانی خود، به اریكسن علاقه مند است.

یونایتد قیمت 70 میلیون پوندی تابستانی برای اریکسن گذاشت اما به دلیل تمایل این هافبک برای پیوستن به مادرید، علاقه آنها را کاهش داد.

اریکسن ترجیح می داد به اسپانیا منتقل شود اما سرمربی تیم رئال مادرید، زین الدین زیدان تاکنون تمایلی به پیشبرد پیشنهاد جدی نداشته است.

و این می تواند مزیت به یونایتد بدهد، زیرا طبق گفته های مالکان اولدترافورد، پیشنهاد کاهش قیمت به دلیل پایان قرارداد فعلی اریکسن افزایش یافته است.

اریکسن در آخرین سال قرارداد خود در اسپرز است و از جنوری می تواند وارد مذاکرات پیش قرارداد با باشگاه های اروپایی شود و سرانجام تابستان آینده انتقال آزاد را پشت سر خواهد گذاشت.

ستاره اسپرز پس از آنكه در تابستان فاش كرد كه می خواست چالشی جدید را تجربه کند، ابراز ناامیدی از عدم انتقال از كرد.

او گفت: "نه این فشار اشتباه نبود اما این فوتبال است و شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد و بسیاری از چیزها همیشه بازی می شوند.

"کاش می توانستم درست مثل بازی Soccer Manager تصمیم بگیرم، اما متأسفانه نمی توانم.

وی گفت: "من سالهاست که درگیر آن هستم، جایی که هر سال شایعات زیادی به گوش می رسد. اما روشن است که امسال کمی شدید تر شده است زیرا قرارداد من به پایان رسیده است.

"من می دانم که بسیاری از مردم علاقه دارند که کجا بازی کنند. این همان گونه هست. اگر عملکرد خوبی داشته باشید در یک باشگاه برتر است. همیشه شایعات وجود خواهد داشت. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала