Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع منچستریونایتد نقطه قوت در برابر آرسنال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال منچستریونایتد و آرسنال دوشنبه در جدالی حساس به مصاف هم خواهند رفت در حالیکه تنها نقطه قابل اتکای منچستر در این دیدار خط دفاعی این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، طی یک هفته گذشته بدترین ترس ها برای این تیم منچستریونایتد محقق شده استاز مصدومیت های آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد که عدم عمق حمله را نشان داده اند گرفته تا هافبک نامتعادل و فاقد کیفیتی که به خصوص وقتی که پل پوگبا مصدوم است بی کیفیت تر هم میشود.

راه حل برای آن مشکلات ساده نخواهد بود و اگر وقتی یونایتد در روز دوشنبه در اولدترافورد آرسنال را برد، هر سه این بازیکنان حضور نخواهند داشت، پس می توان دید که چگونه اوله گونار سولسشایر چگونه می تواند راهی برای پیروزی پیدا کند.

آنها در 17 بازی از 20 بازی اخیر خود بیش از یک گل به ثمر نرسانده اند، و یکی از این سه بازی که حداقل دو بار گلزنی کردند، زمانی بود که دو پنالتی پوگبا در اپریل دردروازه وستهام را در اولدترافورد باز کرد، اگر چه بعید به نظر برسد که قهرمان جام جهانی ( پوگبا) با توپچی ها روبرو شود و همچنین مارسیال و رشفورد نیز با مشکل روبرو شوند، دشوار است بدانید که چگونه یونایتد می تواند گل های زیادی را مقابل آرسنال به ثمر برساند، حتی به خاطر نواقص دفاعی طرف اونای امری حساب می کند.

بنابراین فشار بر دفاع یونایتد خواهد بود، منطقه ای از تیم که به نظر می رسد در حال حاضر مستقر و قابل اعتماد است. بازگشت لوك شاو به جای اشلی یانگ ، انتخاب اول او را به سولسشایرمی داد كه با دیوید د خئا و آرون وان بیسكا، ویكتور لیندلوف و هری مگوایر در دفاع حضور داشته باشد.

این واحدی است که در تابستان 125 میلیون پوند برای آن هزینه کرده است، در حالی که دخئا و لیندلوف هر دو تمدید قراردادهای طولانی در این ماه امضا کردند، همانطور که شاو در فصل گذشته نیز قرار داد خود را تمدید کرد.

حتی اگر یونایتد در این فصل موفق باشد، برای درخشش به آن دفاع نیاز دارند. وان بیساکا از زمان ورود از کریستال پالاس تحت تأثیر قرار گرفته است، در حالی که مرد 80 میلیون پوندی مگوایر از شروع کاملی برای حرفه خود در یونایتد برخوردار بوده است، اما شکل لیندلوف نگرانی جزئی خواهد بود.

نشانه هایی وجود داشته است که نشان می دهد این دفاع می تواند با عدم گل خوردن در برابر چلسی و لستر سیتی در اولدترافورد، به بهبود یک رکورد ناخوشایند کمک کند، اگرچه هنوز این فصل مخالفان را از خانه دور نمی کنند.

اعداد و ارقام نشان می دهد دفاع یونایتد بعد از منچستر سیتی در رده دوم قرار گرفته است.

مطمئناً در آخرین بازی لیگ برتر در اولدترافورد مقابل لستر سیتی مشهود بود. بعد از هدایت زودهنگام پنالتی رشفورد، یونایتد به حدی معلق بود.

واحد دفاعی دوباره مقابل آرسنال تست خواهد شد. حتی اگر الكساندر لاكازت هنوز غایب باشد، پیرامریك اوبامیانگ و نیكولاس پپه از كیفیت تست چهار نفره برخوردار هستند.

مسابقات بین یونایتد و آرسنال غالباً در دوره لیگ برتر به جدال های سرگرم کننده تبدیل شده است،

درعوض آنها به چهار نفره خود نیاز دارند تا دوباره ثابت کنند که دفاع همان واحدی است که در ترکیب سلسکاجر مستقر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала