Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا رونالدو از رئال جدا شد؟

© REUTERS / Susana VeraReal Madrid's Cristiano Ronaldo gestures during a ceremony for his contract renewal at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, November 7, 2016. REUTERS/Susana Vera
Real Madrid's Cristiano Ronaldo gestures during a ceremony for his contract renewal at Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, November 7, 2016. REUTERS/Susana Vera - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از اعضای تیم حقوقی رونالدو، دلایل جدایی کریس از رئال مادرید را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه آنتونیو چوکلان یکی از اعضای تیم حقوقی ابرستاره پرتگالی یوونتوس در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به سری آ ایتالیا اظهار داشت که دلایل مادلی در پشت قضیه بوده است.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افزایش درآمدهای یوونتوس بعد از جذب رونالدو

رونالدو که با گل زیبایش برابر یوونتوس توانست بر دل ایتالیایی ها حکمروایی جدید را آغاز نماید، پس از سومین قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن یوونتوس، ساز جدایی زد و اعلام کرد که در تابستان (2018) در مورد آینده اش تصمیم بگیرد که بر خلاف انتظارها تصمیم به پیوستن به یووه را گرفت.

در ایتالیا برای او تسهیلات مالیاتی فراوانی فراهم بود چرا که از بازیکنان تازه وارد مالیات کمتری گرفته می شود و از نظر خوزه آنتونیو چوکلان، رونالدو نیز بخاطر همین موضوع از رئال جدا شد. چوکلان در این باره به آ اس گفته است: "در زمان تصمیم گیری برای جدایی، یک بازیکن تنها جنبه ورزشی را در نظر نمی گیرد بلکه موارد مهم دیگر نیز هستند که از آن جمع شرایط مالیاتی یک کشور برای یک بازیکن مهم به شمار می رود و این یکی از دلایل انتقال رونالدو به سری آ بود."

چوکلان در ادامه افزود: سیستم مالیاتی ایتالیا بسیار راحت است، اما فکر نکنم که این مورد تنها دلیلی برای تصمیم گیری یک بازیکن در مورد آینده اش باشد، در اسپانیا تصور چنین سیستم انعطاف پذیری مانند ایتالیا سخت است ولی آنها تلاش می کنند تا سیستم و شرایط را تغییر بدهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала