Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریبری: پیرم ولی عاشق فوتبال هستم

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک ریبری
فرانک ریبری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک ریبری پس از زدن یک گل زیبا در برد سه بر یک فیورنتینا در خانه میلان گفت که فوتبال زندگی‌اش است.

به گزارش اسپوتینک، دیدار دو تیم میلان و فیورنتینا از هفته ششم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با پیروزی سه بر یک فیورنتینا همراه بود. فرانک ریبری عملکرد فوق العاده‌ای داشت و ضمن گلول‌زنی، هنگام تعویض در آخرین دقایق توسط هواداران میلان در سن سیرو تشویق شد.

فرانک ریبری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ریبری: با رونالدو رقابتی ندارم

این بازیکن 36ساله در یک صحنه توپ را گرفت و با زدن به سر توپ، دو مدافع میلان را از پیش رو برداشت و گل زد. او پس از تعویض از سوی هواداران هر دو تیم تشویق شد. ریبری پس از بازی در صحبت با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «خوشحالم. بازی کردن در سن سیرو همیشه خاص است. سن سیرو ورزشگاه فوق العاده‌ای است که هواداران پرشماری در آن حاضر می‌شوند. در حال حاضر شرایط برای هواداران میلان کمی سخت است، اما ما امشب عملکرد خوبی داشتیم و این پیروزی برای ما خیلی مهم بود.

این بازیکن 36 ساله در پیوند به پرسش خبرنگار اسکای گفت: «بله، من پیر هستم، اما در زمین احساس جوانی می‌کنم! فوتبال زندگی من است و من عاشقش هستم. من زمانی که به فیورنتینا آمدم مشتاق بازی بودم و برایم جذاب است که می‌بینم تیم این‌قدر عالی کار می‌کند. من آمده‌ام که به فیورنتینا، بازیکنان و طرفداران کمک کنم. من خوشحالم، اما باید هر روز و هر هفته کار کنم تا بتوانم مانند امشب بازی کنم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала