Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: هنوز برای صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
فن دایک     Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن‌دایک در جدیدترین مصاحبه خود به بازیکنان لیورپول گفته که نباید آمار و ارقام روی ذهنیت‌شان اثر بگذارد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از آ.اس، علی‌رغم نتایج بسیار خوب لیورپول و بردهای پیاپی آن‌ها، مدافع این تیم اعتقاد دارد صحبت برای قهرمانی زود است. ویرجیل فن‌دایک می‌گوید: «مقابل شفیلد اگر از دو سه موقعیت ابتدایی گل‌زنی‌مان استفاده می‌کرديم، همه چیز می‌توانست به گونه دیگری پیش برود. در حال حاضر تمرکزمان روی سالزبورگ است. هنوز خیلی زود است درباره قهرمانی لیگ صحبت کنیم، سال گذشته دیدیم که همه چیز ممکن است چقدر سریع تغییر کند. باید بازی به بازی پیش برویم، هنوز کار زیادی داریم».

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رده بندی 10 بهترین مدافع فوتبال جهان؛ فن دایک در صدر

مدافع هلندی لیورپول در ادامه افزود: « این فاصله هیچ معنایی ندارد. هنوز خیلی زود است. ما تقریباً در آغاز اکتبر هستیم و دوران پر سر و صدا و بازی‌های زیاد هنوز فرا نرسیده است. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و تنها چیزی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، بازی‌های پیش روی ما است. ما نمی‌خواهیم به دیگران نگاه کنیم، چراکه این موضوع هیچ مزیتی برای ما ندارد. همه متوجه شده‌اند که فصل گذشته ورق چقدر سریع برگشت، بنابراین ما می‌خواهیم روی کار خودمان تمرکز کنیم».

فن‌دایک در پایان صحبت‌هایش افزود: «لیورپول پس از شانزدهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر، از پیروزی 1-0 برابر شفیلد یونایتد درس‌هایی گرفته است. رسانه‌های عاشق آمار هستند. حقیقت این است که درحال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. ما می‌خواهیم به شرایط‌مان ادامه دهیم و در برخی نقاط پیشرفت‌هایی داشته باشیم. بنابراین با این نگاه، آماده رویارویی با سالزبورگ در بازی روز چهارشنبه خواهیم شد. بازی‌ای که به اندازه کافی برای ما دشوار خواهد بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала