Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دونده زن رکورد سریع‌ترین مرد جهان را شکست   

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آلسیون فلیکس
آلسیون فلیکس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سومین روز مسابقات جهانی دوومیدانی دوحه، آلسیون فلیکس توانست رکورد سریع‌ترین مرد جهان را بشکند و شلی پرایس برای چهارمین بار قهرمان دوی 100 متر جهان شد.

به گزارش اسپوتنیک، سومین روز جام جهانی دوومیدانی دوحه صبح روز با ثبت چند رکورد به پایان رسید و قهرمان دوی 100 متر بانوان نیز مشخص شد.

کولمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کریس کولمن سریع ترین مرد جهان شد ( عکس و ویدیو )

تیم آمریکا با حضور ویلبرت لندن، آلیسون فلیکس، کورتنی اوکولو و میشل چری به نخستین قهرمان جهان در دوی 4 در 400 متر میکس تبدیل شد. این تیم توانست زمان 3 دقیقه 9 ثانیه و 24 صدم ثانیه را به ثبت برساند و یک رکورد جدید در این بخش به خود اختصاص دهد. آلیسون فلیکس با کسب دوازدهمین مدال طلا توانست از رکورد اوسین بولت پیشی بگیرد و به پرافتخارترین دونده تاریخ دوومیدانی در رقابت های جهانی تبدیل شود. فلیکس از یازده مدال طلای بولت عبور کرد. دونده آمریکایی در رقابت های جهانی 17 مدال کسب کرده که علاوه بر 12 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز نیز به دست آورده است. فینال دوی 100 متر بانوان با قهرمانی شلی آن فریزر پرایس به پایان رسید. دونده جامائیکایی در کنار پسرش جشن قهرمانی گرفت. پرایس برای چهارمین  بار مدال طلای جهانی این رشته را بر گردن آویخت. او در مجموع 6  مدال المپیک و 10 مدال جهانی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала