Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر: لوکاکو خودش نخواست در منچستریونایتد بماند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولگنار سرمربی منچستریونایتد از مدیر اجرایی این باشگاه درخواست کرد که در ماه جولای یک مهاجم جدید به فهرست بازیکنان او اضافه کند.

به گزارش اسپووتنیک و به نقل از نشریه سان، منچستریونایتد تابستان سال روان روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی‌‌اش را به اینتر فروخت و به جای او هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرد. این باشگاه تلاش داشت که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما باشگاه ایتالیایی در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات از فروش این مهاجمش خودداری کرد. سرمربی شیاطین سرخ به ضعف خط حمله تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و نیاز به خرید گزینه‌های جدید برای تقویت این خط اعتراف کرد.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سولشر: پوگبا هیچ جا نمی‌رود و به الدترفورد متعهد است

او در این مورد گفت: «ما مانع رفتن روملو لوکاکو و الکسیس سانچس نشدیم. من فکر می‌کنم نیازی نیست دانشمند باشید تا بدانید که تیم ما با بازگشایی دوباره بازار نقل و انتقالات به خرید مهاجم نیاز دارد. تلاش ما انی است که چیزهای نو خلق کنیم به شمار گل های خود را افزایش دهیم. در حوزه تدافعی کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم اما من از کارهایی که برای تقویت خط حمله‌مان انجام دادیم، راضی نیستم».

شیاطین سرخ در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر تنها 4 گل زده و در آخرین بازی‌اش برابر راچدیل در دور سوم جام اتحادیه انگلیس هم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک - یک رضایت داد و در ضربات پنالتی موفق به شکست میهمان خود شد. منچستریونایتد در آخرین روزهای بازار تابستانی تلاش کرد که ماریو مانژوکیچ را از یوونتوس بخرد اما در نهایت طرف ایتالیایی حاضر به فروش بازیکن خود نشد. اکنون اما دوباره خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه با بازگشایی بازار در ماه ژانویه، یونایتد دوباره به سراغ مانژوکیچ خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала