Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاری‌سن‌جرمن در غیاب نیمار و کاوانی به مصاف گالاتاسرای می‌رود

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن در بازی برابر تیم فوتبال گالاتاسرای نیمار و کاوانی را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌جرمن فهرستی از بازیکنان تیمش برای این دیدار حساس را اعلام کرد.

(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی اس جی1 بوردو 0؛ نیمار می‌درخشد

نیمار به خاطر محرومیت و کاوانی به لیل مصدومیت نمی‌توانند تیم شان را در این دیدار همراهی کنند اما ایکاردی در این بازی حضور خواهد داشت. پی‌اس‌جی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر گالاتاسرای خواهد رفت. میزبان این دیدار گالاتاسرای است که در ترکیه برگزار خواهد شد. پاری‌سن‌جرمن فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد و در دیدار نخست توانست رئال مادرید را با سه گل شکست دهد. این درحالی است که گالاتاسرای برابر کلوپ بروژ با تساوی متوقف شد. باشگاه پاری‌سن‌جرمن فهرست 21 نفره خود برای رویارویی با گالاتاسارای در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرده است. این بازی فردا ساعت 11:00 در ورزشگاه ترک تلکام آغاز خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала