Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیزا غذای مورد علاقه رونالدو+ویدیو

© AFP 2023 / Michael Buholzer Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес
Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در مورد موفقیت‌هایش در دنیای فوتبال، شیوه استفاده از غذا و بدن زیبایش صحبت کرد

به گزارش اسپوتنیک، بیشتر بازیکنان با رسیدن به سن  34سال یا از دنیای فوتبال خدا حافظی می‌کنند و یا به لیگ‌هایی که در آن‌جا بازی ها دشوار نیست می‌پیوندند، اما رونالدو با 34 سال سن هنوز در سطح اول فوتبال بازی می‌کند و جز مدعیان توپ طلا است.

کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی با (channel ChrisMD) در مورد موفقیت‌هایش و سخت کوشی‌هایش صحبت کرد.

رونالدو گفت:« تمرین کردن یک قسمت بزرگ از موفقیت است، اما رژیم غذایی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. من زمان را برای آموزش و هم برای خودم اختصاص می‌دهم که90%  از موفقیت ‌های من خواب خوب، تمرین خوب و وقت گذاشتن با خانواده است. این هیچ رازی در خود ندارد و اگر مواظب خود باشید در رسیدن به موفقیت به کمک هیچ کسی نیاز نخواهید داشت.»

رونالدو در مورد استفاده از غذاهای چرب و سرخ شده گفت:« ممکن است بیشتر اوقات غذای سالم بخورم، اما روزمره نیست و من عاشق غذای‌های چرب سرخ شده چون پیزا هم هستم، اما برای هر روز نمی‌توانم از آن غذاها استفاده کنم. بعضی اوقات، من با پسرم پیزا می خورم و اگر من این کار را نکنم زندگی خسته کننده خواهد شد. مهم این است که از تناسب اندام خود مراقبت کنم و به درستی غذا بخورم.»

این در حالیست که طبق یک تحقیق بدن رونالدو در میان ورزشکاران کمترین چربی را داشته است و بدن او بر معیار‌های ورزش آماده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала