Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لنگلت: پیش فصل بارسا دشوار و غیر مؤثر بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کلمنت لنگلت بازیکن بارسلونا
کلمنت لنگلت بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلمنت لنگلت معتقد است که بازی‌های پیش فصل بر بازیکنان بارسلونا تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، لنگلت، مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا در دیدار قبلی این تیم با ختافه پس از دریافت دو کارت زرد، کارت سرخ دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این بازیکن به دلیل دریافت کارت سرخ در بازی بعدی این تیم برابر سویا حضور نخواهد داشت.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت مسی و دمبله به تمرینات گروهی بارسلونا + عکس

لنگلت امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که پیش فصل بارسلونا با آن‌که خیلی دشوار بوده است، هیچ سودی برای این تیم نداشته است و نتایج ضعیف این تیم به همین دلیل است.

لنگلت به راک گفت:«پیش فصل آسان نبود، همه این را می دانند، ما در بسیاری از مناطق مختلف با فواصل زیادی مسافرت کردیم. ما تنها باشگاهی نیستیم که این نوع آماده سازی ها را انجام می دهد، اما ما به جاپان و ایالات متحده آمریکا رفتیم که دو مکان کاملاً متفاوت هستند. این ممکن است به ما کمک نکند، اما گزینه دیگری هم نداریم و باید برای آینده بهتر تلاش کنیم.»

لنگلت در مورد بازی با اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« لیگ قهرمانان اروپا همیشه آزمایش خوبی است. بازی برابر اینترمیلان دشوار است زیرا که آن‌ها فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند. ما در برابر دورتموند مساوی کردیم و این بازی دوم است و باید نتیجه بگیریم، به هر صورت بازی با اینتر مهم است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала