Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو سال تا خدا حافظی رونالدو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، کریستیانو رونالدو در مورد خداحافظی خود در یکی، دو سال آینده صحبت کرد. او تا سال 2020 با یوونتوس قرار دارد و پس از آن می‌تواند کفش‌هایش را بیاویزد.

این ستاره نام‌دار دنیای فوتبال در این مورد گفت: «فوتبال هنوز عشق من است. گذراندن وقت با هواداران لحظات بسیار خوشایندی برای من است. سن برایم اهمیتی ندارد و تنها ذهنیت مهم است. از پنج سال گذشته به این موضوع فکر کردم که خود را بیرون از فوتبال ببینم. بنابرین چه کسی می‌داند یکی، دو سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد».

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستاره کریکت: مسی با استعداد است اما رونالدو بی‌نظیر است

این ستاره پرتگالی که همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود. موفقیت‌های برنده پنج توپ طلا پس از حضور در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس متوقف نشده و ادامه دارد. با این حال چهره رونالدو فراتر از زمین‌های بازی است. در سال 2016 شرکت نایکی یک پیشنهاد مادام العمر به او الی داد. این سومین قرارداد مهم ورزشی پس از مایکل جردن و لبرون جیمز است. رونالدوی 34 ساله در پایان گفت: «تقلید را دوست ندارم. باید همیشه خودتان باشید اما همیشه می‌توانید از جزئیات کوچک بهره بگیرید و از ویژگی‌های خوب الگوبرداری کنید نه تنها در میان فوتبالیست‌ها بلکه در دیگر ورزش‌ها همچون فرمول یک، NBA، گلف، UFC  مثل آنها کار کنید چون مجبور بودند برای کسب موفقیت‌های بزرگ تلاش زیادی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала