Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیلیان تورام معتقد است که پاریسن جرمن بیشتر از هر تیم دیگری شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در سه فصل گذشته پی اس جی نتوانسته از دور یک هشتم نهایی بالا برود و با شکست در برابر بارسا، رئال و منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است، اما امسال ممکن است پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود زیرا این تیم با ماندن نیمار و داشتن بازیکنان چون کاوانی، امباپه، ادریسا و پیوستن ایکاردی  به این تیم شانس بیشتری دارد و نیمار همچنان این روزها روی فرم است، توانسته برای این تیم 9 امتیاز در لیگ 1 فرانسه کسب کند.

مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وراتی: نیمار مهمترین بازیکن پی اس جی است

لیلیان تورام، اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است پی اس جی امسال تیمی برای قهرمانی در اروپا در اختیار دارد و با ماندنی شدن نیمار، این شانس از همیشه بیشتر شده است.

تورام به رادیو مونته کارلو گفت:« حس می‌کنم پی اس جی امسال تیمی قوی تر از همیشه برای لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارد، اما می‌دانید که سال به سال فتح لیگ قهرمانان اروپا دشوار می‌شود. نیمار با توجه به درخششی که دارد می‌توانند به پی اس جی کمک زیاد کند. پی اس جی امسال از انسجام بیشتری برخوردار است و این برای رسیدن به قهرمانی خیلی خوب است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала