Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی یوونتوس، اتلتیکو، بایرن و پی اس جی برابر حریفان

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دومین بازی‌های دور گروه لیگ قهرمانان اروپا درکشور‌های مختلف اروپا برگزار شد که تیم‌های نامدار برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، دومین بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بازی رئال مادرید و کلوب بروژ استارت خورد و بروژ موفق شد رئال مادرید را در خانه‌اش با نتیجه 2-2 متوقف کند، شاختار هم در بازی هم زمان موفق اتلانتا را با نتیجه 2-1 شکست داد.

ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید2 کلوب بروژ2؛ توقف رئال در خانه

پس از این دیدار شش دیدار به صورت همزمان برگزار شد، که در مهمترین آنها بایرن موفق شد تاتنهام را در هم بکوبد.

بایرن در یک دیدار جذاب موفق شد با نتیجه 7-2 و با گول‌های کیمیچ 15، لواندوفسکی 45، 87 و سرژ گنبری 53، 55، 83 و 88 برای بایرن و سون دقیقه 12، هری کین از روی نقطه پنالتی 61  تاتنهام را شکست دهد.

در دیگر بازی پاریسن جرمن در استانبول در بازی دشوار موفق شد با تک گول ایکاردی در دقیقه 52 گالاتسرای را شکست دهد و سه امتیاز مهم را کسب کند.

یوونتوس با گول‌های هیگواین، برناردسکی و رونالدو در دقایق 17، 61 و 88 توانست لورکوزن را در شب نیمکت نشینی ندیم امیری شکست دهد و از همین گروه اتلتیکو مادرید با دو گول ژائو فلیکس و توماس پارتی در دقایق 48 و 58 لوکوموتیوی مسکو را شکست دهد.

منچستر سیتی نیز در یک بازی دشوار با گول‌های رحیم استرلینگ و فیل فودن در دقایق 66 و 90+5 موفق به شکست دیناموزاگزاب کرواسی شد.

ستاره سرخ بلگراد هم در بازی آسان از سد المپیاکوس گذشت و این تیم را با نتیجه 3-1 و با گول‌های میلوش وولیچ، نیمانیا ملولوویچ و ریموند بواکیه در دقایق 62، 87 و90  برای ستاره سرخ بلگراد و روبن سمدو در دقیقه 37 برای المپیاکوس، شکست داد.

فردا شب هم بازی‌هایی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار بارسلونا به مصاف اینترمیلان خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала