Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: اينتر قدرتمند بود، شايسته پيروزی بوديم

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر ارنستو والوارده
ارنستو والوارده  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بازی برابر اینتر را دشوار توصیف کرد و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار دوم خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ از اینتر پذیرایی کرد. آبی‌اناری‌ها در این دیدار با یک گل عقب افتادند اما در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز بازی شدند تا نخستین سه امتیاز خود را کسب کنند.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا 2 – اینتر 1؛ کامبک شیرین با دبل سوارز

والورده پس از پایان بازی در نشست خبری حضور یافت و گفت: «بازی مهمی برای هر دو تیم بود. مربی اینتر می‌گوید که نتیجه منصفانه نبود و من می گویم که نتیجه عادلانه بود. اینتر تیم عالی است و این را در نیمه اول ثابت کرد. آن ها بی دلیل صدرنشین سری‌آ نیستند اما فکر می‌کنم ما در نیمه دوم تیم برتر بودیم. ما در نیمه دوم برای جنگیدن آمدیم و دو گول سرنوشت ساز زدیم». سرمربی آبی اناری‌ها در ادامه افزود: در نیمه دوم با سرعت و انرژی بیشتری بازی کردیم و همین تفاوت را رقم زد. همه می‌دانیم که مسی بازیکن منحصربفردی است و تفاوت را رقم می‌زند. او از نظر بدنی هنوز کاملا آماده نیست اما در صحنه گل دوم باز هم توانایی‌اش را نشان داد. در کل بازی خوبی بود و براین باور هستم که با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. در نیمه نخست اینتر می‌توانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند و ما توازن لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم  همه چیز تغییر کرد».

والورده در پیان این نشست خبری گفت: «برای پیروز شدن در این دیدار نیاز به انقلاب داشتیم. با حضور بوسکتس، دی یانگ و آرتور نبض بازی را در میانه میدان به دست گرفتیم. دفاع اینتر مستحکم بود اما بازی هجومی ما جواب داد و دو بار دروازه این تیم را باز کردیم تا در نهایت با شایستگی به پیروزی برسیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала