Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی بازیکنان تاتنهام از جدایی پوچتینو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدایی مائوریسیو پوچتینو از مربی‌گری تاتنهام باعث نگرانی بازیکنان این تیم شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، بازیکنان تاتنهام از جدایی مائوریسیو از هدایت تیم شان نگران هستند و گفته می‌شود این موضوع با توجه به سردی این مربی، تمرینات تیمی نیز جدی‌تر شده است.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناراحتی پوچتینو از عملکرد تیمش برابر بایرن

برخی از منابع ادعا کرده اند که بازیکنان تاتنهام متوجه تغییراتی در سرمربی خود پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته شده بودند. آغاز ضعیف این تیم در فصل جدید نیز این شایعات را بیش از پیش جدی کرد که این فصل آخرین دوره حضور پوچتینو روی نیمکت تاتنهام خواهد بود. این مربی آرژانتینی پیش از این بارها به رئال مادرید لینک شده بود اما بازگشت زیدان شرایط را تغییر داد.

تاتنهام در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان با نتیجه 2 - 7 برابر بایرن مونیخ شکست خورد که بدترین شکست خانگی این تیم در رقابت های اروپایی به حساب می آمد. پوچتینو پیش از فینال لیگ قهرمانان گفته بود که در صورت کسب جام قهرمانی به احتمال زیاد از تاتنهام جدا خواهد شد چرا که می‌تواند پایان خوبی به پروژه 5 ساله حضور او در این باشگاه از سال 2014 باشد و اکنون روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که این مربی در تمرینات تاتنهام بسیار سرد است. آنها همچنین مدعی شده اند که او در بعضی بخش های تمرین در زمین دیده نمی شود و از درون ساختمان بازیکنان خود را دنبال می کن

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала