Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احمتال محرومیت گواردیولا به دلیل حمایت از برناردو سیلوا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ممکن است به خاطر دفاع از هافبک پرتغالی تیمش در ماجرای شوخی با هم‌تیمی خود، به دردسر بیفتد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس، گفته‌های پپ گواردیولا در دفعاع از برناردو سیلوا پس از متهم‌شدن این بازیکن پرتگالی به شوخی نژادپرستانه با هم‌تیمی‌اش بنیامین مندی ممکن است باعث مجازات او شود. پس از شوخی جنجال آفرینی که سیلوا با مندی در توئیتر انجام داد، کاربران فضای مجازی او را به نژادپرستی متهم کردند و روز گذشته نیز کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، سیلوا را به خاطر همین موضوع سرزنش کرد.

برناردو سیوا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
متهم شدن سیلوا به جرم پُست شبکه اجتماعی

سرمربی منچسترسیتی اما پیش از سرزنش شدن سیلوا از او دفاع و شائبه نژادپرست بودن او را به کلی رد کرد. او چندی پیش درباره شوخی سیلوا «تشبیه عکسی از کودکی مندی با یک کاراکتر کارتونی سیاه‌پوست» گفت:«این عکس به رنگ پوست مندی اشاره ندارد. سیلوا تصویری از کودکی مندی گذاشته و او را شبیه آن شخصیت کارتونی دانست که واقعاً هم شبیه بودند. این فقط یک شوخی بین دو هم‌تیمی بود اما ظاهراً یک آدم نمی‌تواند با دوستش هم شوخی کند».

مجازات نژادپرستی در فوتبال انگلیس در بدترین حالت که در زمین بازی رخ می‌دهد، 6 جلسه محرومیت است اما برای سیلوا با توجه به صورت گرفتن این اتفاق در فضای مجازی قطعاً‌ کمتر خواهد بود. او یک هفته دیگر وقت دارد که از خودش دفاع کند. اکنون اما این احتمال وجود دارد که پپ گواردیولا هم به خاطر دفاع از او مجازات شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала