Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت همسر راکیتیج از او: تو نمونه‌ی استقامت، دانایی و حرفه‌ای‌گری هستی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیج
راکیتیج - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راکل مائوری، همسر ایوان راکیتیچ، با اشاره به اتفاقات اخیری که برای همسرش در بارسلونا رخ داده با نشر مطلبی در انستاگرام خود از او حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیج در ماه‌های اخیر حاشیه‌های بسیاری در بارسلونا داشته است. در بازار پنجره نقل و انتقالات تابستانی، صحبت‌های بسیاری از فروش به گوش می‌رسید که سرانجام این اتفاق رخ نداد و در نیوکمپ مادندی شد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا به دنبال دیگر مدافع بتیس+ویدیو

او یکی از گرینه‌های معاوضه با نیمار بود و این مورد باعث ناراحتی او و مدیران باشگاه شد. این شرایط چندان به مذاق این هافبک خوش نیامده و نباید از یاد برد که او عضوی کلیدی در موفقیت های سال های اخیر بارسا در اسپانیا و اروپا بوده است. ارنستو والورده سرمربی ابی‌اناری دیگر به این بازیکن اعتماد ندارد و عدم جدایی از این باشگاه کار را برای هافبک کروات دشوار کرده است. پس از پیروزی برابر ختافه یکی از نشریات اسپانیایی مطلبی درباره راکیتیچ به چاپ رساند که تیتر آن، این بود:«دیگر نمی توانید بیش از این با چنین بازیکنی بدرفتاری کنید».

همسر این بازیکن نیز با انتشار این مطلب در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از راکیتیچ نوشت: «تو تو نباید دستانت را پایین بیاوری. تو نمونه استقامت، دانایی و حرفه ای گری هستی. برای همه این ها من دوستت دارم. تو عالی هستی و هیچ کس وجود ندارد که بتواند این واقعیت را تغییر دهد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала