Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند اوبامیانگ به کنایه واتسکه

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یواخیم واتسکه مدیرعامل بورسیا دورتموند کنایه حضور نداشتن در لیگ قهرمانان را به اوبامیانگ زد.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل بورسیا دورتموند در صحبت اش با رسانه ها به گونه کنایه آمیز اظهار داشت: "اوبامیانگ که در آرسنال عالی بازی می کند، احتمالاً وقتی به حساب بانکی اش نگاه می کند، خونگرم خواهد بود اما چهارشنبه ها وقتی که مجبور به تماشای لیگ قهرمانان اروپا در تلویزیون شود، ناراحت خواهد شد."

پنج شنبه اما:

با وجود اینکه از صحبت واتسکه دو روز گذشته اما اوبامیانگ در این باره واکنش نشان داده و در صفحه توییترش نوشته است: " این به نفع شماست که در مورد دلیل اصلی جدایی ام از دورتموند چیزی نگویم."

در ادامه بازیکن گابنی نوشته: آقای واتسکه، شما چه دلقکی هستید. یادم است وقتی گفتی عثمان دمبله را به هیچ وجه نمی فروشیم اما وقتی پیشنهاد 100 میلیونی رسید، اولین کسی بودی که به سوی آن چشم دوختی. لطفا حرفی از پول نزن و دست از سر من بردار."
این در حالیست که اوبامیانگ با تیمش در رقابت های لیگ اروپا حضور دارد و در صورتی که بتواند بدرخشد و با این تیم به قهرمانی برسد فصل بعد به گونه مستقیم در لیگ قهرمانان راه خواهد یافت اما در غیر آن همچنان این بازیکن از بازی در لیگ قهرمانان به دور خواهد بود.

گفتنی است که اوبامیانگ 30 ساله در 2018 با قرارداد به ارزش 63 میلیون یورو از دورتموند به آرسنال پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала