Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح میجری به رئال بر میگردد

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر تیم بسکتبال رئال مادرید Баскетбол. Евролига. Финал четырех. Матч за 3-е место
تیم بسکتبال رئال مادرید  Баскетбол. Евролига. Финал четырех. Матч за 3-е место - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم بسکتبال رئال مادرید با بازگشت صلاح میجری، تلاش دارد بیشتر تقویت شود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید قرارداد صلاح میجری، ستاره میانی 2.18 متر و 33 ساله تونسی را نهایی کرد.

این بازیکن که بین سالهای 2013 تا 2015 پیش از رفتن به لیگ بستکبال حرفه ای آمریکا موسوم به NBA، در باشگاه سفیدپوشان بازی می کرد.

مربیان رئال به دنبال بازیکنی محوری بودند که بتوانند با او تیم شان را تقویت نمایند و با آمدن او به ادی تاوارز استراحت دهند و همانطور که ال اسپانیول و اوندا سرو گزارش کرده اند، برای این پُست میجری انتخاب شده است.

این بازیکن تونسی که هفته آینده وارد مادرید خواهد شد، در طول جام جهانی در چین عملکرد درخشانی داشت. او میانگین 16.2 امتیاز و 10.2 ریباند را به ثبت رساند و از میان پیشنهادهایی که برای او داده شد او در ماه سپتامبر قرارداد موقت با لیائونینگ در لیگ چین برای جایگزینی براندون باس مصدوم امضا کرد و پس از اتمام این لیگ، میجری در دالاس در انتظار پیشنهادهای NBA یا یورو لیگ بود که سرانجام دوباره سفیدپوشان او را به خدمت گرفتند.

ورود او به مادرید به معنای خروج پابلو لاسو نیست و البته در بازی داخلی از دک استفاده خواهد شد که اکنون به عنوان پاورpower forward ، Thompkins ، Felipe Reyes ، Garuba ، Randolph ، Mickey and Tavares استفاده می گردد تا فصل سخت پیش رو، برای این تیم آسان به پایان برسد.

ورود میجری همچنان به همراه استمرار تاوارس، به سفیدپوستان اجازه می دهد هر زمان که بخواهند، یک آسمان خراش توانمند را در اختیار داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала