Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آژاکس بند 30 میلیونی روی هدف بایرن و رئال گذاشت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس خبرهای رسیده اخیر آژاکس بند 30 میلیون یورویی را روی هدف بایرن و رئال را حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک بسیار ارزشمند مراکش پس از تغییر در قرارداد جدیدش، احتمالاً درآمد بیشتری برای قهرمان هالند به ارمغان خواهد آورد.

ستاره آینده دار آژاکس ، حکیم زییش، بند آزادی خود را به عنوان بخشی از قرارداد تمدید قراردادش حذف کرده که احتمالاً وی را برای باشگاههای علاقه مند از جمله رئال مادرید گرانتر خواهد کرد.

 

ارزش زییس مثل راکت خواهد بود

در گزارش تلگراف آمده است که قهرمان اریدویژه، بند 30 میلیون یورویی را برای جلوگیری از خطر از دست دادن یكی از دارایی های با ارزش خود در نظر گرفته اند. این باشگاه به دلیل تولید استعدادهای برتر در سطح جهان مشهور است اما به طور معمول می تواند برای آنها پول بالایی بدست آورد ، همانطور که در تابستان امسال ماتیس د لیخت و فرنکی دی یونگ به ترتیب به یوونتوس و بارسلونا رفتند.

 

با عملکرد عالی که تقریباً تیمش را به یک فینال غیر منتظره لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود (تنها با از دست دادن گل آخر برابر تاتنهام شکست خورد)، هیچ شگفتی نبود که دوستداران مادریدی، آرسنال و هر دو غول منچستری علاقه مند باشند. هافبک این تیم تصمیم به ماندن گرفت که خیلی ها فقط برای یک فصل دیگر انتظار داشتند که روند توسعه خود را ادامه دهد و حالا باشگاه او میخواهد حتی بیشتر سود ببرد.

قرارداد جدید او تا سال 2022 تمدید خواهد شد و برآوردهای فعلی باعث می شود که "زییش" برای 50 میلیون یورو به سمت بالا حرکت کند. یک فصل درخشان دیگر و باشگاه های نخبه اروپا هر روز ناامید تر می شوند، می توانند شاهد افزایش قابل توجهی باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала