Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنیلی اجازه بازگشت کونته به یووه را نداد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از اعضای شورای فدراسیون بین المللی فوتبال گفته است که کونته قصد برگشت به یوونتوس در تابستان امسال را داشت اما انیلی مانع این کار شد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب قرار است دو تیم اینتر و یوونتوس به مصاف هم بروند اما در آستانه این دیدار اولینا کریستیلین عضو شورای فدراسیون بین المللی فوتبال یا فیفا مدعی شده است که آندره آنیلی رییس باشگاه یوونتوس در تابستان امسال با بازگشت آنتونیوکونته به این تیم مخالفت کرد.

هواداران یوونتوس  Кардифф перед финалом Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتر – یووه؛ جنگ 175 میلیاردی ژانگ و آنیلی

هواداران یووه بخاطر رفتن کونته به تیم رقیب او را سخت انتقاد کرده اند و به همین دلیل 15 هزار نفر خواسته اند تا ستاره این مربی ایتالیایی از پیاده‌روی مشاهیر محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس تورین برداشته شود اما در همین حال کریستیلین اظهار کرده؛ کونته پس از آن هدایت اینتر را پذیرفت که که از بازگشتش به یوونتوس قطع امید کرد در حالیکه این تیم را بین سال‌های 2011 تا 2014 مربیگری کرده بود و سه بار نیز قهرمان ایتالیا شده بود.

نشریه کوریره دی‌تورین از قول کریستیلین آورده است: ما می‌دانیم که کونته خواستار برگشت به یووه بود اما خانواده آنیلی و باشگاه بودند شدیدا مخالف این کار بودند.

او در ادامه افزود: کونته بهترین مربی است و می تواند از سنگ بازیکن بسازد و حالا نیز بهترین ترکیب در اختیارش است، من بازی اینتر برابر بارسلونا را دیدم و به نظرم آنها 60 دقیقه عالی بازی کردند.

عضو شورای فیفا در مورد دور کردن خواست هواداران اظهار داشت: کونته یکی از نماد‌های یووه است و جوزپه ماروتا هم در فصول اخیر برای بیانکونری شخصیتی مهم بود. حذف ستاره او از ورزشگاه کاملاً احمقانه است. ما باید فقط قدردان او و آنهایی باشیم که باعث موفقیت باشگاه شدند، البته کونته می‌تواند با اینتر هم اسکودتو ببرد. این مرد کسی است که با گراتزیانو پله و سیمونه زازا تیم ملی ایتالیا را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала