Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: اخراج دمبله برایم مرموز است

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا نسبت به اخراج بازیکن فرانسوی تیمش در دیدار برابر سویا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، بارسلونا شب گذشته در هفته هشتم لالیگا با پیروزی 4 بر صفر برابر سویا به جایگاه دوم جدول صعود کرد. والورده سرمربی بارسا در پایان بازی از دمبله طرفداری کرد و گفت نمی‌داند علت اخراج او چه بوده ولی اگر داور او را به خاطر اعتراضش به اخراج آرائوخو اخراج کرده بعید می‌داند دمبله به او توهین کرده باشد. والورده در این باره گفت:«نمی‌دانم دمبله چه گفته. ولی در صحنه اخراج آرائوخو به نظر من هم خطایی در کار نبود. ولی اخراج دمبله برایم مرموز است. به نظرم او اصلا جمله طولانی‌ای به داور نگفته است.

بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعلام فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی با اینترمیلان؛ حضور مسی و دمبله

در بازی دیشب هشت کارت زرد نشان داده شد و بازیکنان بارسلونا دو کارت سرخ دریافت کردند. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: این کار داور است که خطاها را ارزش‌گذاری کند. هر کسی عقیده خودش را دارد. بازی پاکی بود. متاسفانه آرائوخو که نخستین بازی‌اش بود، اخراج شد». لیونل مسی فوق ستاره کاتالان‌ها در این بازی نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند. والورده دراین مورد موضوع گفت: «برای ما خبر خوبی است که بازیکنان به دوران گل‌زنی خود بازمی‌گردند. لئو باز هم گلزنی می‌کند و زمانی که خیلی روی فرم باشد به این اتفاق نزدیک می‌شود. برای ما خوب است که بازیکنان گل‌های بیشتری به ثمر برسانند».

عثمان دمبله از زمان پیوستن به بارسلونا برای بارسلونا مشکلات بسیاری به وجود آورده و مدیران این تیم بارها از نارضایتی خود از بی‌انضباطی‌های مکرر او گلایه کرده‌اند. در همان بازی ابتدایی فصل برابر اتلتیک بیلبائو دمبله مصدوم شد و باشگاه از او خواست تا صبح روز بعد از بازی در محل دفتر باشگاه حضور به هم برساند تا معاینات پزشکی کامل روی پای او انجام شود. اما دمبله فردا در مقر باشگاه حاضر نشد و بعدها مشخص شد که او در این مدت به خارج از اسپانیا رفته بوده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала