Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله بازیکن بارسلونا در جریان دیدار برابر سویا به داور توهین کرد و باعث شد اخراج شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، عثمان دمبله شب گذشته در پیروزی 4  - 0  بارسلونا برابر سویا با دریافت کارت سرخ مستقیم از بازی اخراج شد.

والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: اخراج دمبله برایم مرموز است

مهاجم فرانسوی ممکن است به خاطر توهین به داور، ال کلاسیکو را از دست بدهد. تصمیم اکنون به دست کمیته مسابقات است. این کمیته اگر آن را توهین بداند بازیکن فرانسوی 4 تا 12 جلسه می‌تواند محروم شود در غیر این‌صورت بی‌احترامی به داور تلقی می‌شود و او دو تا سه بازی محروم می‌شود. بر این اساس دیدار برابر ایبار و رئال مادرید را از دست می‌دهد. با این حال بارسلونا می‌تواند درخواست فرجام‌خواهی دهد.

ماجرا از دقایق پایانی این بازی شروع شد. در نزدیکی محوطه جریمه آرائوخو و چیچاریتو با هم برخورد داشتند و در نهایت بازیکن سویا بر زمین افتاد. لائوس شک نکرد و بازیکن بارسا را به خاطر این که آخرین مدافع بود اخراج کرد. از نظر ایتورالده گونسالس کارشناس داوری شبکه SER و AS خطا نبود و آرائوخو نباید اخراج می‌شد. این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان بارسا روبرو شد که دمبله نیز وارد این جریان شد. اعتراض بازیکن فرانسوی بیش از همه بود. او به داور ضربه زد و باعث شد اسپری لائوس بر زمین بیفتد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала