Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: سیلوینیو از لیون اخراج شد/ بلان در آستانه هدایت بچه‌ها

© Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیلوینیو
سیلوینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیون اعلام کرد که سیلوینیو، سرمربی برزیل این باشگاه، به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اکیپ، لیون در ابتدای فصل با اما و اگر‌های فراوان سیلوینیو بازیکن اسبق خود را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. او در 9 هفته‌ای که  روی نیمکت لیون حضور داشت 2 برتری را کسب کرد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نخستین شگفتی لیگ قهرمانان اروپا؛ تساوی لیون و اینتر برابر حریفان

این مربی در آستانه دیدار مقابل پاری‌سن‌جرمن برکنار شد. لیون تحت  هدایت مربی برزیلی 2 برد، 3 مساوی و 4 شکست را در لیگ به دست آورد و در لیگ قهرمانان نیز نمایش بدی داشت. در همین حال، اکیپ گزارش داده است که سرمربی سابق پاری‌سن‌جرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه برعهده گرفتن هدایت لیون است. این روزنامه نوشت که لوران بلان جدی ترین گزینه برای هدایت لیون است. به نوشته اکیپ سران باشگاه مذاکرات خوبی با بلان داشته اند و این مربی باتجربه در آستانه هدایت این تیم است. بلان از سال 2016 که از پاری‌سن‌جرمن جدا شد هدایت هیچ تیمی را با وجود پیشنهادهای که داشته برعهده نگرفته است و این احتمال زیاد است که دوباره از طریق لیون به لیگ فرانسه برگردد.

لیون با شکست این هفته برابر سنت اتین به رتبه چهاردهم جدول لیگ 1 سقوط کرد و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در  منطقه سقوط قرار نگرفته است. آنها تنها یک امتیاز با تیم انتهای جدولی متز فاصله دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала