Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان جایگزین پوگبا را در خانه‌اش یافت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فدریکو والورده
فدریکو والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد درخشان فدریکو والورده در بازی‌های اخیر رئال مادرید، سرمربی فرانسوی را به این نتیجه رسانده که او می‌تواند جایگزین خوبی رای پل پوگبا در رئال باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، رئال مادرید پس از تلاش‌های زیاد در تابستان امسال، نتوانست پل پوگبا را جذب کند. اکنون نشریه مارکا گزراش داده که عملکرد درخشان فذریکو والورده با پیراهن کهکشانی‌ها، سرمربی فرانسوی رئال مادرید را به این نتیجه رسانده که این ستاره جوان جایگزین مناسبی برای ستاره فرانسوی است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمجید زیدان از نمایش درخشان والورده برابر گرانادا

زیدان در این تابستان به این باور بود که خط هافبک تیمش از توانایی بلندی برخوردار نیست. از همین‌رو، جذب پوگبا را به عنوان اولویت نخست خود تعیین کرده بود اما سرانجام این انتقال صورت نگرفت. فروش ماتئو کواچیچ، مارکوس یورنته و همچنین انتقال قرضی دنی سبایوس باعث شده بود زیدان جز کسانی که در دوره اول مربی‌گری‌اش در رئال با او کار کرده بودند بعلاوه والورده گزینه دیگری در اختیار نداشته باشد.

مصدومیت هافبک‌های رئال مادرید، کار را برای مربی فرانسوی دشوار کرد. در همین  زمان بود که زیدان دریافت راه‌حل خط میانی تیمش در تمام این مدت جلوی چشمانش بوده است: فدریکو والورده. این هافبک رئال مادرید ویژگی‌های دارد که زیدان انتظار داشت با حضور پوگبا در رئال از آنها برخوردار شود و با توجه به اینکه فدریکو تنها 21سال دارد به نظر می‌رسد رئال الماسی پیدا کرده که سال‌های سال می‌تواند از آن استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала