Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌کلاسیکو برای دمبله تمام شد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا به دلیل برخوردش با داور بازی مقابل سویا، دو جلسه محروم شد و بازی برابر رئال را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات در مورد احتمال محرومیت بال فرانسوی بارسا درست از آب بیرون شد و این بازیکن بخاطر انتقاد از داور بازی با سویا در یکشنبه شب، بنا به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، او دو بازی تیمش برابر تیم های ایبار و رئال مادرید را از دست داد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی راحت بارسا در مقابل سویا

این بازیکن که در مقابل سویا کارت سرخ گرفت، از بازی مقابل ایبار محروم بود ولی پس از گزارش متئو لاهوز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا و بررسی آن، تصمیم گرفته شد او دو جلسه محروم شود.

طبق گزارش لاهوز، دمبله پس از دریافت کارت سرخ به آرائوخو، به داور بازی نزدیک شده و گفته است: «تو بسیار بد هستی، خیلی بد.»، که به اساس همین امر و مطابق بند 117 اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، دمبله متخلف شناخته شده و تصمیم دوجلسه محرومیت برای او منظور نمود.

این در حالیست که بارسلونا در بازی خارج از خانه برابر ایبار بازی خواهد کرد و سپس در نیوکمپ میزبان رئال می باشد و بارسلونا برای بازی مقابل ایبار علاوه بر ستاره فرانسوی خود، جرارد پیکه را به دلیل 5 اخطاره بودن و آرائوخو را به دلیل دریافت کارت سرخ در اختیار نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала