Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو سخاوتمندی بی همتا، اقدام بشر دوستانه و شگفت انگیز کریس

© Sputnik / Руслан Кривобок /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که به کارهای بشر دوستانه و فروتنی شهرت زیای دارد یک بار دیگر دست به کاری شگفت انگیز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریس به دنبال زنی است که در کودکی و در عوج فقیری اش به وی ساندویچ میداده است.

یک زن پرتغالی به مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو پاسخ داده است و نشان می دهد که یکی از کارمندان ساندویچ فروشی مک دونالد است که در کودکی و در زمانی که رونالدو در فقیری به سر میبرده است، به وی ساندویچ رایگان میداده است.

کریس رونالدو در گفتگو با شبکه 1 انگلیس در این خصوص صحبت کرده است و مفصل در این مورد این که چطور منتظر پایان روز بوده تا ببیند از ساندویچ های اضافی مک دونالد به او میرسد یا خیر.

رونالدو در این خصوص گفت: ما خیلی گرسنه بودیم، در نزدیکی محل زندگی مان یک ساندویچ فروشی مک دونالد بود، ما همیشه به دنبال ساندویچ همبرگر بودیم.

خیلی دنبال این ساندویچ فروشی گشتم، امیدوارم این مصاحبه بتواند کارمند آن ساندویچ فروشی را پیدا کند. من خیلی خوشحال خواهم شد.

"من می خواهم آنها را به تورین یا لیسبون دعوت کنم تا بیایند با من شام بخورند، زیرا می خواهم به آنان چیزی را برگردانم."

پس از این مصاحبه رونالدو، یکی از زنان در مصاحبه با رادیو پرتغالی Renascenca فاش كرد كه وی یكی از زنان مورد نظر رونالدو است.

لکا در این خصوص گفت: "آنها جلوی رستوران ظاهر می شوند و ما اجازه داشتیم همبرگرهایی که در سمت مدیریت باقی مانده بود را به افراد نیازمند هدیه کنیم.

وی گفت: "یکی از پسران کریستیانو رونالدو بود که از همه ترسوتر بود. این اتفاق تقریباً هر شب در هفته رخ میداد. بعضی شب ها رونالدو ساندویچ همبرگر را به مادرش میداد.

لکا در خصوص دعوت رونالدو به خاطر شام نیز گفت: "اگر او من را برای شام به بیرون دعوت كند ، من مطمئناً خواهم رفت. اولین کاری که من انجام خواهم داد این است که از کریس سپاسگزاری کنم. به نظرم ما نباید گذشته را فراموش کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала