Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین پیروزی متوالی کابل بازان در لیگ شش دوش کریکت

© Photo / Afghanistan Cricket Boardلیگ شش دوش کریکت افغانستان
لیگ شش دوش کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم کریکت کابل بازان در دومی رقابت اش در بازی های لیگ شش دوش افغانستان، برابر حریفش کسب برتری نمود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم کابل بازان امروز با انجام توپ اندازی موفق، با تفاوت 17 دوش توانست حریفش سپین غر زمریان را در لیگ کریکت شپگیزه (شش دوش) شکست داد.

این دیدار که پنجمین رقابت لیگ شش دوش محسوب می شد و در ورزشگاه کابل راه اندازی شد ابتدا کابل بازان قرعه ی بازی را برد و انتخاب توپ زنی نمود که طی 20 آور و با از دست دادن 9 بازیکن، 129 دوش انجام داد. در این بخش برای این تیم کریم جنت با 45 و اصغر افغان با 16 دوش، بیشترین دوش را رقم زدند. در حالیکه در بخش توپ اندزای برای سپین غر زمریان، کریم صادق 3، حمید حسن و شاهدالله کمال هر کدام 2 و ظهیر خان یک ویکت بدست آوردند.

در ادامه بازیکنان تیم سپین غر زمریان به میدان آمدند و در بخش توپ زنی نتوانستند هدف داده شده را تکمیل نمایند و با از دست دادن تمامی بازیکنانش در آور 19.5تنها 112 دوش انجام داد تا با اختلاف 17 دوش تن به شکست بدهد. در بخش توپ اندازی برای این تیم نجیب الله تره کی با 25، کریم صادق با 21 و شاهدالله کمال با18 دوش نمایش بهتری داشتند در سوی مقابل و در بخش توپ اندازی اما وقار سلام خیل 3، کریم جنت2، سمیع االله شینواری، امیر حمزه و تیندی چتارا هر کدام یک ویکت برای کابلی ها ثبت کردند.

در پایان مسابقه نیز کریم جنت بخاطر کسب دو ویکت و انجام 45  لقب بهترین بازیکن زمین را از آن خود نمود.

پیش از این دیدار نیز تیم کابل ځوانان توانسته بود امروز با شکست دادن حریفش صدر جدول را از آن خود کرد.

در ادامه این بازی ها، فردا ساعت 9:00 صبح دو تیم نهگ های آمو به مصاف بند امیر می رود و ساعت 13:15 دقیقه نیز و در بازی هفتم، بست ساتونکی با کابل بازان رقابت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала