Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی و تیاگو سیلوا می توانند پی‌اس‌جی را در پایان فصل به طور رایگان ترک کنند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
کاوانی   Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع به ای‌اس‌پی‌ان می گویند ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا می توانند در پایان فصل پاری سن ژرمن را به طور رایگان ترک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کاوانی 32 ساله و سیلوا 35 ساله، دو عضو ارشد تیم پی‌اس‌جی هستند. با این حال، کاوانی ملی‌پوش اروگوئه در مبارزه با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و گزینه های جوانتری برای جایگزینی سیلوا وجود دارد.

براساس منابع ESPN FC، کاوانی به طور کامل احتمال ماندن را رد نکرده است و معتقد است که هنوز هم می تواند مدیر ورزشی لئوناردو و رهبری پی‌اس‌جی را متقاعد کند که پیشنهاد جدیدی را به وی بدهند.

با این حال، هیچ پیشنهادی برای آینده وجود ندارد و سیلوا نیز در رابطه با برنامه های باشگاه برای او در تاریکی مانده است.

منابع به ESPN FC گفتند اگر کاوانی بخواهد PSG را ترک کند، اولویت او ماندن در اروپا خواهد بود با پیشنهاد هایی از اتلتیکو مادرید، ناپولی، اینتر میلان و منچستریونایتد.

کاوانی و سیلوا در گذشته از تمایل خود برای بازگشت به خانه های خود در اروگوئه و برزیل قبل از بازنشستگی صحبت کرده اند.

منابع ESPN FC اعلام كردند كه  لیگ فوتبال آمریکا ام‌ال‌اس هم در صورت ترک پاری‌سن‌ژرمن گزینه ای برای کاوانی خواهد بود، اما هیچ پیشنهاد مشخصی ارائه نشده است علیرغم استعلام های ال‌ای‌ گلکسی و رفتن به تیم متعلق به دیوید بکهام، اینتر میامی گزینه های دیگر کاوانی هستند.

قرارداد سیلوا از زمان بازگشت هموطن او یک اولویت نبوده است و منابع به ESPN FC گفتند که هیچ چیز در باره‌ی تمدید قرارداد تیاگو سیاوا تغییر نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала