Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار پیراهن ویژه 100 بازی برای برازیل را دریافت کرد + ویدیو

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالیکه قهرمان پنج دوره جام جهانی برای اولین بار با سنگال روبرو می شوند، نیمار 100مین بازی ملی خود را برای برزیل انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی تیته یک تیم قدرتمند برای بازی دوستانه در سنگاپور معرفی کرده است که دروازبان منچسترسیتی سیتی، ادرسون و هم‌تیمی وی گابریل ژسوس در ترکیب آغازین در کنار روبرتو فیرمینو لیورپول حضور دارند.

نیمار تاکنون در 99 بازی خود برای تیم ملی 61 گل به ثمر رسانده است، فقط یک گل کمتر از رونالدو و 16 گل کمتر از پله بهترین گلزن تاریخ سلسائو دارد.

با قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا در تابستان، برزیل و رسیدن سنگال به فینال جام ملت های آفریقا، جایی که به الجزایر باختند، این دو تیم به مصاف هم می روند.

تیته انتظار یک بازی دشوار را دارد و به خصوص در پی رای دادن وی به سادیو مانه به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا در جوایز اخیر فیفا The Best منتظر جدالی دشوار است.

تیته در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: "مانه یک بازیکن بسیار متحرک، چابک، و با مهارت است و توانایی فردی بسیار بالایی دارد."

به همین دلیل من او را به عنوان سومین (بهترین) بازیکن جهان انتخاب کردم. پیش از این (مو) صلاح را ذکر کردم ، اما عمل‌کرد فصل گذشته او مؤثرتر بود. رأی من این نبود که چه کسی بهتر است، بلکه چه کسی بهترین عمل‌کرد را انجام داد. "

تیته با استفاده از سیستم 4-4-2 با نیمار و فیرمینو از جلو و ژسوس و فیلیپه کوتینیو هر دو خط میانی، اما می تواند قبل از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی در ماه مارچ آزمایش کند.

برزیل روز یکشنبه نیز در یک بازی دوستانه در سنگاپور با نیجریه روبرو می شود.

ویدیو:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала