Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرب‌الاجل آلگری به منچستر برای اخراج سولسشر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گاتزتا دلو اسپورت می گوید، اگر غول های لیگ برتر می خواهند سرمربی ایتالیایی باتجربه را را جایگزین سولسشر کنند، باید سریع این کار را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارشات رسانه ها در ایتالیا، ممکن است بحران نسبی منچستریونایتد در روزهای آینده فصل جدیدی را ببیند، در حالی که ماسیمیلیانو آلگری خود را برای ادای تصدی شغل سرمربی آماده می کند.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، سرمربي سابق يوونتوس كه پنج قهرماني متوالي با اين تيم دارد، حالا به دنبال چالش مربيگري در اولدترافورد است گفته می شود که آلگری برای جایگزینی اوله گونار سولسشایر، باشگاه لیگ برتری را مهلت داده است.

گفته می شود مربی 52ساله نمی خواهد تا اواسط فصل صبر کند تا هدایت تیم را به دست بگیرد و بنابراین تنها در صورت موافقت با این حرکت در "چند هفته آینده، موافقت خواهد کرد.

یونایتد بدترین شروع خود در 30 سال گذشته را تجربه کرده است و پس از وقفه بین المللی رقبای دیرین لیورپول را استقبال می کند اگر هیئت مدیره در منچستر تصمیم بگیرد که تغییری ایجاد کند، ممکن است این بازی را ملاک قرار دهند.

ورود آلگری با توجه به رزومه عالی او از زمان حضورش در فوتبال ایتالیا، هواداران را به وجد می آورد. موفقیت های باورنکردنی داخلی او با یووه و قبلاً آث میلان، وی را به دست آورد شش اسکودتو و چهار جام حذفی و همچنین رسیدن به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا در هفته‌های اخیر صحبت هایی به وجود آمدند که مدیر باتجربه در حال  یادگیری زبان انگلیسی است.

در گزارش های دیگر روز سه شنبه آمده است که یونایتد همچنین مربی جوان آلمانی ژولیان ناگلسمان که در ردبول لایپزیگ سرمربی گری می‌کند را نیز تحت نظر قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала