Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف: هواداران رئال به گرت بیل بی‌احترامی می‌کنند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغارستانی به این باور است هواداران رئال به گرت بیل بی‌احترامی می‌کنند و دوست دارد او را در پیراهن یونایتد ببیند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتاربرباتوف، مهاجم فوتبال بلغارستان به این باور است که باشگاه رئال مادرید و هوداران این تیم به گرت بیل احترام نمی‌گذراند و دوست دارد او در پیراهن منچستریونایتد ببیند. برباتوف در صحبت با سایت گل گفت: «این موقعیت دشواری است اما او اکنون به بازی برگشته است. از همین‌رو نیاز است که از او حمایت صورت گیرد. آنان در کنار هم می‌توانند این مشکل را حل کنند. زیدان و بیل هر دو خواهان عملکرد خوب رئال هستند. این موضوع برای من بسیار جالب است که با توجه به گل های که می‌زند، اما هواداران به او به بی‌احترامی برخورد می‌کنند».

Gareth Bale (centro) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
از دید هواداران رئال، گرت بیل بهترین بازیکن ماه گذشته کهشانی‌ها شد

این مهاجم بلغارستانی در ادامه افزود: « انها گاهی رونالو را نیز در مادرید هو کرده اند. من این صحنه ها را می بینم و با خودم می گویم چه چیز لعنتی دیگری می خواهید؟ ادن هازارد نیز مشکلاتی دارد. مردم فکر می کنند که وقتی یک نفر 100 میلیون یورو ارزش دارد باید از این محوطه به آن محوطه همه را دریبل بزند و توپش را به گل تبدیل کند. این ذهنیت هواداران را منفی می کند. فوتبالیست ها انسان هستند و موارد منفی را در بازی خود می بینند دوست دارم اگر رئال مادرید او را نخواهد، منچستریونایتد به فکر جذب او باشد. این برای او نیز خوب است».

زیدان سرمربی رئال مادرید در بازی برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان بیل را از فهرست خود خط زد و در تابستان نیز این بازیکن در آستانه جدایی از تیم قرار داشت. مربی فرانسوی مدعی شد که دلیل خط خوردن این بازیکن مصدومیت بوده اما رسانه های اسپانیایی خبر دادند که او آماده است و همین موضوع شایعات پیرامون رابطه این دو را افزایش داد. هواداران رئال مادرید نیز رابطه خوبی با این بازیکن ندارند و علیرغم گل های مهمی که برای این تیم به ثمر رسانده باز هم بارها او را در سانتیاگو برنابئو هو کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала