Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: عاشق آشوب و جنجال هستم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در پیوند به رفتارهای جنجالی‌اش توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت، رفتارهای جنجالی و اظهار نظرهای عجیب جرارد پیکه همیشه باعث خشم و عصبانیت هواداران رئال مادرید می‌شود. از همین‌رو او بیشتر اوقات در سانتیاگو برنابئو و دیگر ورزشگاه‌ها هو شده است. مدافع آبی‌اناری‌ها در مورد این رفتارش گفت: «نمایش اینگونه رفتارها برایم لذب‌بخش است هر چند که گاهی اوقات هم در درون اذیت می‌شوم و احساس خوبی ندارم. فوتبال یک صحنه نمایش است. هر وقت که جنجالی درست می‌کنم و هرج و مرج و آشوب به وجود می‌آید لحظات زیبایی را برای خودم خلق می‌کنم».

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صحبت جنجالی پیکه در آستانه ال کلاسیکو، به لباس رئال مادرید حساسیت دارم

پیکه در این مورد ادامه داد و گفت: «وقتی رفتارم در رختکن باعث خشم و عصبانیت هواداران مادریدی می‌شود، بسیار لذت می‌برم. همه این‌ها یک دروغ است و وسیله‌ای برای خندیدن و شوخی. همه چیز آسان‌تر از آن است که بعضی تصور می‌کنند. روابط ما خوب است. خود ما را وارد بعضی از مشکلات می‌کنیم چرا که به دنبال هیجان و جنجال سازی هستیم». مدافع بارسلونا درباره انتقادهای که از او می‌شود، گفت: «باید سخت و محکم باشید در غیر این صورت بر شما چیره می‌شوند و تاثیرگذار خواهند بود. وقتی بازیکن ضعیفی باشید آنها بر تو غلبه می‌کنند. باید بتوانید که چگونه آنها را شکست دهید. در فوتبال وقتی شکست می‌خورید انتقادات شروع می‌شود و وقتی پیروز می‌شوید حتی اگر خوب بازی نکنید به ستایش از شما می‌پردازند».

این مدافع بارسلونا در پایان صحبت‌هایش افزود: « دو هفته پیش در بارسلونا در یک بحران واقعی بودیم که حتی نمی‌توانستیم از خانه بیرون برویم اما بعد از آنکه در چهار بازی پیروز شدیم ستایش‌ها آغاز شد و الان خوب هستیم. همه چیز در فوتبال به نتیجه بستگی دارد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала