Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن در فهرست خریدهای جنوری رئال مادرید

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید از آمادگی این باشگاه برای خرید کریستین اریکسن در پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری خبر داده است

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، کریستین اریکسن، هافبک دنمارکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از خریدهای جدی رئال مادرید بود، اما در نهایت این انتقال انجام نشد و کهشکانی‌ها نتوانستند این هافبک دنمارکی را به خدمت بگیرند. اکنون اما، این تیم دوباره تصمیم گرفته که در پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری برای جذب این بازکن وارد مذاکره شود. این هافبک دنمارکی تا پایان این فصل با تاتنهام قرارداد دارد.

کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر به دنبال اریکسن در جنوری

اریکسن در ابتدای تابستان مصاحبه ای انجام داده و مدعی شده که تصمیم دارد پس از 6 سال حضور در لندن تجربیات جدیدی کسب کند و همین موضوع باعث شد که آینده اش در تاتنهام در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. او همچنین علاقه خود به پیوستن به رئال مادرید را نیز اعلام کرده بود که در نهایت این اتفاق عملی نشد. روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مقامات تاتنهام تمام تلاش خود را برای امضای قرارداد جدید با اریکسن انجام داده اند اما این بازیکن به باشگاه اعلام کرده که تصمیم دارد در پایان قرارداد خود در جولای سال آینده میلادی از این تیم جدا شود.

اکنون گفته می شود که مدیرعامل تاتنهام تلاش برای فروش این بازیکن را دارد. مادرید آماده است که مذاکرات خود را برای انجام این انتقال در تاریخ اول جنوری شروع کند. گفته می شود که زین الدین زیدان همچنان حضور پل پوگبا را ترجیح می دهد اما منچستریونایتد حاضر به فروش ستاره فرانسوی خود نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала