Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر بازی در یورو 2020 و المپیک برای بازی های ملی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه لوئیس سان مارتین مربی بدنسازی سابق رئال مادرید فکر نمی کند که بازیکنان بتوانند تابستان آینده در هر دو بازی قهرمانی اروپا و المپیک تلاش کنند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود تقویم فوتبال به طور فزایندهی بسته می شود، تعدادی از بازیکنان مانند سرخیو راموس، دنی سبایون و فابیان رویز ابراز علاقه کردند که در هر دو بازی کنند.

سان مارتین با بیان 37 سال بازی در نقش خود برای رئال مادرید گفت: "توصیه نمی کنم، این یک خطر بزرگ است. استراحت به اندازه تمرین مهم است و یک بازیکن مجبور است برای یک ماه یا پنج هفته متوقف شود.

مسابقات قهرمانی اروپا از 12 جولای برگزار می شود.لمپیک از 24 ژوئیه تا 10 اوت در توکیو برگزار می شود. و فصل 2020/21 لالیگا سانتاندر احتمالاً در آخر هفته 21 تا 23 اوت باز خواهد گشت.

در حالی که ممکن است برای برخی از بازیکنان جوان کنترل بیشتری داشته باشد، هرچند هنوز ایده آل نیست ، سال های پیشروی راموس مشارکت او را حتی خطرناک تر می کند.

سن مارتین اضافه کرد: اول از همه عامل سن وجود دارد. بازیکنی که در حال تبدیل شدن به 34 سال است. بنابراین من قبل از شروع تمرین را از دست می دهم و این وضعیت جسمی وی را تحت تأثیر قرار می دهد. "هرچه بزرگتر می شوید باید بیشتر تمرین کنید و کمتر بازی کنید ، اما گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد زیرا مربی تصمیم گیری کنید "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала