Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پوگبا را می‌خواهد؛ پرز اریکسن را

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می شود که زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید و رئیس این تیم فلورنتینو پرز درمورد امضای قرارداد با کریستین اریکسن یا پل پوگبا در جنوری اختلاف نظر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، اریکسن در ماه های اخیر از خروج خود خبر داده است و در صورت انقضای قرارداد فعلی وی در تابستان آینده می تواند اسپرز را در انتقال آزاد ترک کند.

ESPN گزارش می دهد با این حال، به جای این که بازیکن دانمارکی را به طور رایگان در تابستان آینده دریافت کند، پرز می خواهد این بازیکن را در جنوری جذب کند.

براساس این ادعای ای‌اس‌پی‌ان مالک رئال مادرید معتقد است که پیشنهاد 26.5 میلیون پوندی (30 میلیون یورو) برای ترغیب باشگاه شمال لندنی برای این بازیکن 27 ساله کافی است.

در حالی که تصور می شود اریکسن هدف برتر پرز است، ESPN همچنین گزارش می دهد که وی می تواند با مخالفت زیدان مواجه شود زیرا او پوگبا را ترجیح می‌دهد.

زیدان بارها تحسین خود را برای این بازیکن معروف 26 ساله نشان داده است اما رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبلغ درخواستی منچستر یونایتد یعنی 150 میلیون پوند را آماده نتوانست، با وجود این که این بازیکن، آماده ترک اولدترافورد بود.

پوگبا در این فصل شش بازی در همه رقابت ها برای شیاطین سرخ انجام داده اما فعلا با مصدومیت مچ پا روبرو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала