Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن در راه ترک تاتنهام

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup Denmark - Australia
Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستین اریکسن ستاره دنمارکی تاتنهام هاتسپر قصد خروج از تیم شمال لندنی و رفتن به تیم دیگری را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، با این حال،قرارداد هافبک نفوذی دنمارکی که قرار است در پایان این فصل به اتمام برسد، به 9 ماه پایان قرارداد خود رسیده‌است.

باشگاه و بازیکن معمولاً این سناریو را 12 ماه قبل از پایان قرارداد مرتب می کنند، مانند چلسی و رئال مادرید که کار انتقال ادن هازارد را در این تابستان انجام دادند، اما اریکسن از آن خط عبور کرده است.

به نظر نمی رسد که تاتنهام سعی در یافتن راه حلی نداشته باشد. آنها سه پیشنهاد جدید قرارداد ارائه داده اند و اریکسن هر یک از آنها را رد کرده است.

اسپرز امسال سعی کرد همه چیز را برای تمدید با اریکسن بگذارد اما آنها شکست خوردند. دانیل لوی مالک تاتنهام حتی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کرد این هافبک را بفروشد، هنگامی که متوجه شدند که بازیکن خلاق دنمارکی قرار نیست قرارداد جدید امضا کند.

رئال مادرید علاقه ای به امضای او نداشت ، آنها در حال کار کردن دستورات زین الدین زیدان برای پیگیری پل پوگبا بودند.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، آخرین بار لوی یک بار تلاش کرد تا با اریکسن قرارداد جدید امضا کند ، اما بازیکن تسلیم نشد. چه در جنوری و چه در تابستان آینده، او آنچه را که می خواهد دریافت می کند ترک تاتنهام است.

دنیل لوی به نماینده خود اطلاع داده است که اسپرز در ماه جنوری به دنبال فروش وی  خواهد بود تا بتواند نوعی جبران خسارت برای وی دریافت کند.

این باشگاه لندنی به جای این که اجازه دهد اریکسن در تابستان به طور رایگان برود، به دنبال هزینه ای در منطقه 20 تا 25 میلیون یورو می باشد.

رئال مادرید پیشنهاد تاتنهام را دریافت کرده است و آنها در حال تصمیم گیری هستند.

آنها می دانند که اریکسن می خواهد برای آنها بازی کند و امضای بازیکنی مثل او با چنین قیمت پایین فرصتی است که نمی توانید از آن غافل شوید.

همانطور که مارکا در اوایل این هفته گزارش داده بود ، سرمربیان رئال مادرید تمایل به تکرار وضعیت کپا آریزبالاگا ندارند و آنها قصد دارند توافق نامه ای را برای امضای قرارداد اریکسن به دست آورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала