Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت بارسا و رئال با بایرن مونیخ بر سر شکار هافبک لورکوزن

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتس
کای هاورتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا در جمع مشتریان هافبک 20ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن پیوستند.

به گزارش اسپوتینک و به نقل «بیلد» باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا در تلاش جذب کای هاورتس، هافبک 20 ساله بایرلورکوزن هستند. در این میان بایرن مونیخ نیز پیش از این دو غول فوتبال اسپانیا مدتی است وضعیت این بازیکن آلمانی را زیرنظر دارد و این دو تیم اسپانیای برای به خدمت گرفتن هاورتس باید با قهرمان آلمان رقابت کنند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دونیل مالن، مهاجم پی‌اس‌وی هدف بارسلونا

هاورتس در دیدار دوستانه چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان برابر آرژانتین که به تساوی 2-2 پایان یافت، عملکرد تأثیرگذاری از خود در ترکیب مانشافت به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش «بیلد» کاتالانی‌ها برای مذاکره با این هفابک آلمانی، نماینده‌ای را به آلمان فرستاده چرا که متقاعد شده این بازیکن به اندازه‌ای خوب است که بتواند در ترکیب آبی‌واناری‌ها به میدان برود. این هافبک آلمانی که در سال 2016 با بایرلورکوزن وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد، مدارج پیشرفت را بسیار زود سپری کرد و پس از اینکه در سال 2014 نخستین بازی‌اش را برای تیم زیر 16 سال کشور انجام داد، پس از حضور در تیم‌های زیر 17 و زیر 19 سال آلمان، در سال 2018 به دعوت یواخیم لو اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن مانشافت انجام داد.

هاورتس که تاکنون 115 بازی با پیراهن بایرلورکوزن انجام داده و 31 گل هم به ثمر رسانده، در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش 6 بازی و یک گل‌زده با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان هم دیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала