Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر 16ساله لیورپول به دلیل تمسخر هری‌کین، 14روز محروم شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین
هری کین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال انگلیس، هاروی الیوت، وینگر 16ساله لیورپول را به دلیل تسمخر هری‌کین 14روز محروم کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس، هاروی الیوت، بازیکن 16ساله تیم فوتبال لیورپول را به دلیل تسمخر هری کین، کاپیتان تاتنهام برای 14روز از همراهی تیمش محروم کرد این بازیکن جوان لیورپول در صفحه اجتماعی خود ویدئویی را از خود در حین تماشای دیدار تیمش با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده بود و در این ویدئو به تمسخر هری کین، کاپیتان تاتنهام پرداخته بود.

گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انگلستان 4 – بلغارستان 0؛ پیروزی پر گُل با درخشش هری کین

الیوت این کلیپ را در اسنپ‌چت منتشر کرده و تاریخ انتشار آن مربوط به زمانی است که او هنوز بازیکن فولام بود. در این ویدیو که با عنوانی توهین آمیز منتشر شده بود، الیوت به شکلی آشکار و تمسخرآمیز ادای هری کین را درمی‌آورد. این بازیکن نوجوان مدت کوتاهی بعد از جنجال این ویدیو، در صفحه اینستاگرام خود از کین عذرخواهی کرد و عنوان کرد این ویدیو در جمع دوستانه و خصوصی گرفته شده و هیچ اشاره ای به فرد خاصی نداشته است. او بر این نکته تاکید کرد که این ویدیو بازتاب دهنده شخصیت واقعی او نیست و عمیقا متاسف است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در تابستان 2019 این مهاجم مستعد را از فولام به خدمت گرفت و او در جریان پیروزی سرخ‌پوش‌ها برابر ام‌کی دانز در جام اتحادیه نخستین بازی خود برای لیورپول را انجام داد. بازیکن تیم زیر 17 ساله های انگلیس در سپتامبر 2018 و با حضور در مقابل میلوال در جام اتحادیه به جوان ترین بازیکن تاریخ فولام تبدیل شده بود و در می 2019 با حضور در مقابل وولورهمپتون، جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала